اچ‌پی سه تبلت اندرویدی به همراه یک قلم خاص را معرفی کرد!
نوشته شده توسط : ساحل

امروز کمپانی اچ‌پی سه تبلت اندرویدی جدید خود را در سایز‌های متفاوت معرفی کرد. همراه ما باشید تا با آن‌ها آشنا شویم.

hp-tablet

اولین محصول Pro Slate 12 است که یک صفحه نمایش 12.3اینچی با وضوح تصویر 1600 در 1200 پیکسل دارد که تراکم پیکسلی 163ppi را ارایه می‌دهد و نسبت تصویر 4:3 را دارد. یک پردازنده اسنپ‌دراگون 800 با چهار هسته نیز وظیفه پردازش‌های این محصول را بر عهده گرفته است. از سایر مشخصات تبلت 12.3 اینچی اچ‌پی می‌توان به دو اسپیکر در بخش جلویی، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 و قلم Duet Pen اشاره کرد.

Duet-Pen

این قلم کمی متفاوت‌تر از قلم‌های موجود بر روی تبلت‌هاست؛ زیرا با کمک این قلم کاربر می‌تواند هم بر روی صفحه نمایش و هم بر روی کاغذ موجود در کاور تبلت که Folio case نامیده می‌شود طرح‌های خود را بکشد و دستگاه با کمک میکروفون، یک نوع صدای بسیار بلند را دریافت می‌کند (گوش انسان قادر به شنیدن آن نیست) و از این طریق اطلاعات موجود بر روی کاغذ به تبلت منتقل می‌شوند.

hp-tablet-2

محصول دیگری که امروز اچ‌پی معرفی کرده است Pro Slate 8 نام دارد که در صفحه نمایش 7.9 اینچی آن تصاویر با وضوح 1536 در 2048 پیکسل با تراکم 324ppi نمایش داده می‌شوند و از پردازنده اسنپ‌دراگون 800 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. اندروید کیت‌کت نیز وظیفه سیستم عامل این دستگاه را بر عهده گرفته است. گفتنی‌ست که قلم Duet Pen نیز برای این محصول تعبیه شده است.

hp-tablet-3

علاوه بر این اچ‌پی محصولی را نیز با نام Pro Slate 10 EE معرفی کرده است. در بطن این تبلت اندرویدی یک پردازنده اینتل از نوع اتم با فرکانس 1.33GHz به همراه 1 گیگابایت حافظه رم جای گرفته است. صفحه نمایش این محصول 10.1 اینچی بوده که وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل را ارایه می‌دهد.

hp-tablet-1

همان طور که مشاهده کردید اچ‌پی امروز محصولاتی را در سخت افزار‌ و سایز‌های متفاوت معرفی کرده است که می‌توانند گزینه‌های خوبی برای باشند. البته قلم اچ‌پی نیز (فعلا) از لحاظ کارایی قابل تحسین است.

منبع: 

https://itresan.com/58672/hp_annouces_multiple_tablets/





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: